Wij gaan voor kwaliteit, klantgericht werken, service, gemak en duurzaamheid.

 

 

We zijn begonnen als  Buurtpunt Homerr. Een particulier pakketpunt in een wijk. Echter bleek snel dat de behoefte van de consument en lokale ondernemers, groter waren dan de mogelijkheden die wij als particulier pakketpunt konden bieden.

Na het slim invullen van beperkte ruimtes (speciale rekken in de gang , en zelfs 1 in de huiskamer :-) was Servicepunt Raymond Hoensbroek (PCOMHOENSBROEK)een feit. Tevens hebben we gezorgd dat we voldoen aan alle (wettelijke) eisen. Zo zijn er altijd een brandblusser en een verbandtrommel in het pand binnen handbereik en beschikken we zelfs over een ontruimingsplan. Zo is veiligheid en veilig werken gewaarborgd.

 

Door bedrijfsmatig te werken kunnen wij,  de ontvangers als verzenders nog beter van dienst zijn, op een tijd die "de klant" uitkomt. We hanteren dan ook doordeweeks,zeer ruime openingstijden. Dit is mede mogelijk, omdat Servicepunt Raymond aan huis is gevestigd, en wij deze werkwijze als service en klantgericht werken zien met persoonlijke commitment richting verzenders, vervoerders en ontvangers! Mede door de huidige tijd, waarin snelheid en gemak een essentiële dienstverlening aan het worden is, en waarbij de gebondenheid aan winkeltijden en parkeerbeleid in het centrums, ergernis nummer 1 blijkt. Voor deze ergernis en issues, bieden wij voor u en de Nederlandse pakketvervoerders de oplossing. We gaan als ware terug naar het "postkantoren tijdperk"

 

Onze visie: Door zoveel mogelijk vervoerders  te centraliseren op een pakketpunt, zorgen we samen voor nog minder vervoersbewegingen van ontvangers, verzenders en/of vervoerders. Deze wijze is niet alleen extra duurzaam, stikstof uitstoot gereduceerd, maar ook praktisch te noemen. En het enorme gemak voor de belangrijke consument. Bedrijfsmatige webwinkels/verzenders blijven vervoerders keuzevrijheid behouden, maar de consumenten/ontvangers hoeven niet meer een half dorp of stad af te rijden om hun gemiste zendingen op te halen of retour te sturen  En ook de pakketvervoerders hebben nu de mogelijkheid om de ultieme service te bieden zoals zij dit steeds voor ogen hebben.  Ons punt in combinatie met de pakketvervoerders is dus een win-win situatie voor alle partijen en het milieu.

Doordat we "eigen baas" zijn, het bedrijf aan huis is gevestigd, we jarenlange ervaring hebben in het pakketvervoer, en onze focus op pakketten afgifte / aanname ligt, zullen onze service en verantwoordelijkheden tbv de pakketten,vervoerders en klanten vele malen hoger liggen dan bij de meeste winkels waarbij het pakketpunt (maar) een "bij-produkt"  is.  Hierdoor zijn we ook flexibeler in openingstijden, service naar klanten en in handelen naar chauffeurs/vervoerders en klanten. 

 

Zo werken we allemaal mee aan een beter milieu en bouwen we samen aan een toekomst, waarbij snelheid, gemak , stabiliteit, flexibiliteit, service en klantgericht werken steeds belangrijker worden in de huidige economie en maatschappij van het pakketvervoer. En wij zullen er alles aan doen, om dit te laten slagen!